24 Haziran 2011 Cuma

artan kumaşlardan düzleştirici kılıfı

artan kumaşları değerlendirip onlardan düzleştirici kılıfı yaptıım!! Aklınıza gelen başka şeyler için de kullanabilirsiniz benim aklıma başka şeyler gelmedi ama sizin varsa söylersiniiz:) bi şaheser diyemicem kesinlikle ama yine de işinize yarar en azından görüntüsü şeker. "aaaa bu çok güzel bunu nerden aldııın" diyen insanlara da ben yaptım diye hava atarsınız en büyük artısı da bu:)

hem benim gibi üşengeçler için yapımı da çok çok çok kolay. resimleri editlemek kılıfı yapmaktan daha zordu inanın bana:) hadi size kolay gelsin:)


işte çok kolay düzleştirici kılıfı yapımııı:








umarım beğenmişsinizdir, umarım işinize yarar:)

8 yorum:

  1. Elinize sağlık. Ama özür dileyerek soruyorum; düzleştirici kılıfı nedir, ne işe yarar çok merak ettim gerçekten. Cehaletime verip cevaplarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. olur mu ne cehaleti:) meselaa babaanneme giderken yanımda götürmem gerekiyordu saç düzleştiricisini ama kutusu kocaman ne çantama sığıyordu ne poşete. Ben de onu koymak için kılıf yaptım kılıfı olunca çantama da sığdı. Bir de odada çiviye asıyordum kablosundan ama duvarda çok kötü duruyordu şimdi en azından kılıfı odaya biraz renk katıyor:) her neyse anladığınız üzere pek bir işe yaramıyor:) sadece artık kumaşlar çöplerle aynı poşeti paylaşmaktan kurtuluyor:) yorumunuz ve ilginiz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ah kendi kendime ne kadar güldüm. Burnumla mı okuduysam artık, yaptığınız kılıfın işlevi düzleştirmek sandım, diyorum ki "kılıf neyi düzleştirir?" :D :D Açıklama için teşekkürler.
    Ayrıca şortu da çok beğendim, özellikle bağcıklar çok hoş bir hava vermiş. Keşke kilom ve yaşım izin verseydi.

    YanıtlaSil
  4. nihalcim bende merak edenlerdendim sormaya gelmiştim :) sen benden önce davranmışsın çok da iyi etmişsin zira fotolara bakınca anladım ben ne için olduğunu arkadaşımız saç kelimesini kullanmayınca neyi düzleştirdiği anlaşılmamış :)

    neyseki çözüme kavuşmuş bir konu oldu ve bencede iyi birşey oldu! biraz büyüğünü yaparsak saç kurutma makinesi için de kılıf olmuş olur ve duvara bir çivi ile asıldımı yerden tasarruf ve kullanım kolaylığı sağlamış olunur.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. benim hatam kusura bakmayın ifade edememişim yazıda:)
    şort için de çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim:) aslında şortu uzun etek veya pantolona dönüştürebilirsiniz hem bağcık kısmı muhafaza olmuş olur:)

    YanıtlaSil
  6. çok mantıklı ve şeker olmuş =)
    http://designbysheyma.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. He heeee ben de düzleştirici kılıf da neyin nesi diye yollara düşenlerdenim:))

    YanıtlaSil
  8. hahaha ay kusura bakmayın tekrar:)

    YanıtlaSil