9 Ağustos 2011 Salı

Küçük Keseler

içine ıvır zıvırları koymak için bir sürü kese yaptım. ister makyaj çantası olarak kullanın ister ıvır zıvırlarınızı koyun, ister ince çoraplarınız yırtılmasın diye kullanın, kedilerinizin oyuncak çantası yapın, kurdalelerinizi, lastiklerinizi,iplerinizi koyun, örgü çantası yapın, babane-dedelere ilaç çantası olarak hediye edin:)... elde dikimi de kolay, yapması da eğlencelii (heralde kolay olduğu için:) belki bir işinize yarar veya bir fikir verir işte yapım aşamalarıı: 

Kolay Gelsiin!






8 yorum:

  1. çok cici olmuşlar.emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. keseleri çok seviyorum:)
    kullanıcak bir alan oluyor mutlaka:)
    çok güzel olmuşbunlarda.
    bu arada blogumu değiştirdim bakmak istersen
    http://mochadaily.blogspot.com/ adresine beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. çook teşekkür ederim yorumlarınız içiin:)
    ben de bayılıyorum keselere hızımı alamayıp bir sürü yaptım:) şimdi de keseleri koymak için bi kese yapmayı düşünüyorum:):) teşekkür ederim link için hemen inceliyoruum:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım benim ne ğüzel fikirler üretiyorsun.bayılıyorum...
    sevğiler.kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. çok çok çok teşekkür ederiiim:)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  8. çook tesekkür ederim beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil