7 Şubat 2012 Salı

Evde Kumaştan Kemer Yapımı

Yüzyıllar süren bir aradan sonra tekrar merhaba!

Geçenlerde artık kumaşları çıkardım bunlardan ne yapılabilir diye düşündüm durdum en sonunda bu kemeri yapmak aklıma geldi. Çok uzun zamandır da bir şeyler yapamıyordum 'sonunda bir  şeyler yapıp bloga koyabilicem" heyecanıyla kumaşları ayıkladım, kurdaleleri kestim makinamı şarj ettim fotoğraflar çektim ama bilgisayara yükledim bi baktım fotoğraflardan bazıları "desteklenmeyen dosya biçimi"...  heyecanım yarıda kaldı:) kurtulmayı başarmış olan fotoğraflarla birazcık anlatmaya çalıştım ama sanırım pek anlaşılır olmadı. yine de işinize yaraması dileklerimle:)

Kolay Gelsiin!



6 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Nasıl gidiyor hazırlıklar ve sınav stresi diye sordum ama duymazdan da gelebilirsin. Çok cici olmuş kemerin, sana da çok yakışmış Eylem' cim...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir karşılama hoşbulduk:) kemeri beğenmenize çook sevindim:) hazırlıklar fena gitmiyor şimdilik ilk kısma az kaldı ama önemli olan yetenek sınavları ondan ödüm kopuyor işte:)

    YanıtlaSil
  3. heyy hoşgeldin Eylemciğim :)ara ara bakıyordum ses var mı diye ama..neyse önemli olan iyi olma.stres yapma canım benim.düzenli ve disiplinli çalıştıktan sonra yapabilirsin.
    kemer şahane olmuş.resimlerde gayet açıklayıcı.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. hoşbulduk alanay hocamm:)çok teşekkür ederim bu yazdıklarınızı okuyunca bi mutlu oluyorum bi mutlu oluyorum anlatamam kemer bahane:)

    YanıtlaSil
  5. hep yaz istiyorum siteni yeni keşfettim ama sürekli yeni bir şey yazdın mı diye kontrol ediyorum ama en son şubatta yazmışsın. terkedildi sanırım buralara :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy bu yorum beni cok mutlu etti:) uzun zamandır yapmaya zamanım yoktu ama coook yakında geri donus yapacağım söz:) cok tesekkür ederim güzel yorum iciiin:)

      Sil